KIKKENBORGs KUNDETJEK

• Super fleksibel Smiley ordning
Glem Truspilot ... Læs videre!
Du kører jo heller ikke bil - blindfolded?



KIKKENBORG analyse har udviklet en fokuseret og super fleksibel "smiley ordning" Vi kalder den et Kundetjek.


Kundetjek gør det muligt for dig at foretage de nødvendige ændringer i din forretning, inden kunderne forlader din forretning - for at vælge alternativ leverandør. 


Kundetjek giver dig detaljeret information om hvad dine kunder oplever som så godt, at  du kan anvende det i dine indsatser for at fastholde nuværende kunder. 


Ligger du rigtigt godt til, skal det anvendes til at tiltrække helt nye kunder. Det er netop det vi mener, når vi taler om at dine tilfredse kunder skal blive begejstrede kunder. 


Et kundetjek gennemføres på mindre end 10 sekunder og giver langt mere information end den såkaldte smiley ordning og er lettere at anvende for både dine kunder og for dig.

Kundetjek er analysemodellernes svar på schweizer kniven. Den kan anvendes:

  • I den mindre virksomhed, hvor du ønsker at følge kundernes oplevelser
  • I special afdelingen, hvor du gerne vil tage "pulsen" efter kontakt i vigtige touch points
  • Som et supplement til den "store årlige" analyse
  • I forbindelse med service- og eller montør- arbejde.
  • Hvor der er krav til en ultra kort respondent involvering
  • I forbindelse med foreningsundersøgelser
  • Som opfølgning på "særligt" vigtige besøg / leverancer til kunden.

Hvis du er interesseret i at se mere til Kundetjek, så følge nedenstående link vores special side på Kundetjek.dk


Er du blevet nysgerrig på at drøfte mulighederne for om Kundetjek kan anvendes i din situtation, så er du selvfølgelig velkommen til at tage kontakt.


Du kan også chatte med os nederst til højre (den røde cirkel)

Copyright 2018 KIKKENBORG analyse

>