KIKKENBORG Analyse Tegnes Af








Cand. Merc. 

Jacob Tremmer


user-secret

Kikkenborg Analyse blev etableret i 1998 af Jacob Tremmer.


Jacob Tremmer er født i 1961 og uddannet Cand. Merc. fra CBS. Hovedfag i Ledelse og Strategi.


Jeg har gennem årerne arbejdet for markedsledere indenfor bla. medicinal industrien, food, IT og industrivirksomheder i Danmark og i Norden. Hovedfokus på B2B markeder.


Potentialet og derfor fokus områderne har ofte ligget på kontakten til kunderne og kundernes behov. Eksempelvis har nedenstående temaer været på belyst:


  • check-square-o
    Hvordan fastholder og udvikler vi gensidigt værdifulde relationer til kunderne?
  • check-square-o
    Hvordan synliggøre vi (mer)værdien af vores produkter og ydelser?
  • check-square-o
    Hvordan sikrer vi kunderne succes med vores produkter og ydelser?
  • check-square-o
    Hvordan og hvor kan vi afsætte flere / nye produkter med størst effekt?

Dialogen er ofte styret af jeres strategiske mål, jeres vision(er) og jeres kunders behov.


Formen er konstruktiv og pragmatisk. 


Resultaterne baseret på viden og evidens.

Copyright 2018 KIKKENBORG analyse 

>