__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"4ff41":{"name":"Main Accent","parent":-1},"ff2da":{"name":"Accent Tone","parent":"4ff41","lock":{"saturation":0,"lightness":0}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"4ff41":{"val":"rgb(126, 38, 10)"},"ff2da":{"val":"rgb(217, 20, 2)","hsl_parent_dependency":{"h":5,"l":0.43,"s":0.98}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"4ff41":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}},"ff2da":{"val":"rgb(62, 183, 252)","hsl_parent_dependency":{"h":201,"s":0.96,"l":0.61}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Kontakt

Hvem tegner KIKKENBORG Analyse?

Kikkenborg Analyse ApS blev etableret i 1998 af Jacob Tremmer.

Jeg er uddannet cand. merc. fra CBS. Hovedfag i Ledelse og Strategi.

Har arbejdet for internationale markedsledere i BtB segmentet. Ofte i medicinal industrien, foodservice, IT og industrivirksomheder.

Fokus på kunder, medarbejdere, shareholders har typisk været omdrejningspunktet. 

Eksempelvis har nedenstående temaer været på belyst:

  • Hvordan fastholder og udvikler vi gensidigt værdifulde relationer til kunderne?
  • Hvordan synliggøre vi (mer)værdien af vores produkter og ydelser?
  • Hvordan sikrer vi kunderne succes med vores produkter og ydelser?
  • Hvordan og hvor kan vi afsætte flere / nye produkter med størst effekt?
  • Hvad er vores (stærkeste) value propositions

En del af opgaverne har dog også haft fokus på at optimere forholdene for og til medarbejderne i form at medarbejder tilfredshedsanalyser, trivsel, stress forebyggelse og effektivitet. 

Indholdet er styret af organisationens krav, jeres vision(er) og jeres kunders behov. 

Formen er konstruktiv og pragmatisk. 

Resultaterne er baseret på viden og evidens og præsenteres med god energi med en effektivt dialog i jordhøjde.