Medicinal branchen
• Apotek
• Læger (RX)
• Veterinær
• Dental
KIKKENBORG Medical
KIKKENBORG analyse hjælper medicinal branchen med at indsamle evidensbaseret viden fra dine målgrupper blandt apoteker, praktiserende læger, special læger, veterinærer og tandlæger
Apoteksbranchen
Har du fokus på apoteksbranchen, vil det sikkert interessere dig at vide, at KIKKENBORG Medical er det analyse firma der har det dybeste kendskab til branchen. Gennem årerne har vi oparbejdet en stor erfaring med de problemstillinger der er gældende, både for OTC leverandørerne og for leverandører af frihandelsvarer til apotekerne.
Praktiserende Læger
På markedet for receptbelagt medicin (RX), har vi ligeledes gennemført en række større undersøgelser på udvalgte terapi områder. Her har det været essentielt, at være i stand til at danne et korrekt billede af lægens oplevelse af samarbejdet med leverandøren(e). I begge segmenter gennemføres jævnligt opfølgende undersøgelser.
Veterinær- og Dental-branchen
Endvidere hjælper vi også leverandørerne til veterinærer og tandlæger med at indhente troværdig markedsviden. Ofte er fokus på hvordan målgruppen oplever besøgene fra leverandørernes konsulenter. På baggrund af resultaterne, er det muligt, dels at få fastlagt den "gode" adfærd således at vi den vej kan hæve niveauet generelt i salgsstyrken, dels er det muligt at benchmarke den enkeltes præstation op mod "Best in Class". En uhyre effektiv måde at udvikle den enkelte konsulent på. Til glæde for leverandøren, kunden og ikke mindst den enkelte konsulent,
Medicinal branchen serviceres med nordiske løsninger
KIKKENBORG Medical har også stor erfaring med og evnen til at gennemføre undersøgelserne på nordisk niveau. Er der behov for at gå på tværs af de fire nordiske lande, kan vi nemt hjælpe med det. I forlængelse heraf er det selvfølgelig også muligt at sammenstille resultaterne, så en direkte sammenligning kan gennemføres.
Situationen
Tendensen er, at det er blevet vanskeligere at få adgang til sundhedspersonalet. Kravene til leverandørerne bliver kontinuerligt skærpet og forventningerne til øget kvalitet i besøgene stiger fortsat.
Hvornår har I sidst struktureret fulgt op på den oplevede kvalitet blandt Jeres kunder? Det er en oplagt mulighed for at få kortlagt de oplevelser og den værdi, I som leverandør, efterlader hos Jeres kunder. På baggrund af en sådan undersøgelse, er det enkelt, at justere de fremtidige indsatser i den retning, der giver størst værdi for Jeres kunder.
Lyder ovenstående interessant, foreslår jeg at vi sætter et møde op, så vi sammen kan drøfte de relevante muligheder på baggrund af Jeres ønsker og behov.