__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"4ff41":{"name":"Main Accent","parent":-1},"ff2da":{"name":"Accent Tone","parent":"4ff41","lock":{"saturation":0,"lightness":0}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"4ff41":{"val":"rgb(126, 38, 10)"},"ff2da":{"val":"rgb(217, 20, 2)","hsl_parent_dependency":{"h":5,"l":0.43,"s":0.98}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"4ff41":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}},"ff2da":{"val":"rgb(62, 183, 252)","hsl_parent_dependency":{"h":201,"s":0.96,"l":0.61}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Kontakt

Touchpoint undersøgelse

 Billigt og fleksibelt
Kundetjek et alternativ til Trustpilot
• Nemt for dig og dine kunder

Touchpoint undersøgelse er udviklet KIKKENBORG analyse. Målingen er udviklet med det formål, at den mindre virksomhed også har også har mulighed for at følge kundernes oplevelser i deres samhandel med virksomheden. 

Imidlertid har det vist sig, at der også er et behov for en lille fleksibel analyseløsning i de større virksomheder, der eksempelvis ønsker at zoome ind på eksempelvis deres callcenter, deres serviceafdeling eller måske deres montørs arbejde hos kunderne. 

Den er eksempelvis perfekt til at følge op på kundens rejse "Kunderejsen" som jo er blevet stadigt mere populært i de senere år. 

Touchpoint Kontaktpunkt Kundetjek


Touchpoint undersøgelsen kunne også hedde Kontaktpunkt undersøgelsen. Vi kalder den et Kundetjek. 

Kundetjek giver information om hvor tilfredse kunderne er med at handle i din forretning. 

Et Kundetjek gør det muligt for dig at foretage de nødvendige ændringer i din forretning, inden kunderne forlader din forretning - for at vælge alternativ leverandør. 

Ligger du godt til, kan undersøgelsens resultater anvendes til at tiltrække helt nye kunder. Den viden du opnår, passer eksempelvis rigtigt godt ind i din markedsføring. Du får viden om dine stærke sider. 

Undersøgelsen gennemføres på mindre end 15 sekunder og giver langt mere information end den såkaldte smiley ordning eller for den sags skyld Trustpilot og er lettere at anvende for både dine kunder og for dig.

Hvor kan man bruge en Touchpoint undersøgelse?

  • I den mindre virksomhed, hvor du ønsker at følge kundernes oplevelser
  • I special afdelingen, hvor du gerne vil tage "pulsen" efter kontakt i vigtige touch points
  • Som et supplement til den "store årlige" analyse
  • I forbindelse med service- og eller montør- arbejde.
  • Hvor der er krav til en ultra kort respondent involvering
  • I forbindelse med foreningsundersøgelser
  • Som opfølgning på "særligt" vigtige besøg / leverancer til kunden.

Er du interesseret i at drøfte mulighederne for om den kan anvendes i din situtation, så er du selvfølgelig velkommen til at tage kontakt. Du kan også vælge at læse mere på vores site tilpasset Kundetjek.

Du kan også blot klikke på Kundetjeks logo nedenfor, så kommer du til Kundetjek.dk