Kundefokus
• Om kundernes oplevelser
• Om jeres omdømme
• Om kunderejsen
• Om salgsarbejdet
• Om jeres value propositions

NPS® metoden har vundet mange fans. Hvad bruger man NPS til, hvad er en "god" score. Få inspiration og viden her.
Mål kundernes tilfredshed med jeres produkter, ydelser og kontakt til medarbejderne. Udgangspunktet er jeres mål, jeres værdier, jeres visioner, jeres value propositions.
Mål kundernes oplevelser i kontakten med jeres professionelle rådgivere. Typisk ingeniører, konsulenter, teknikkere og andre hvor rådgivning er en vigtig del af ydelsen.
Mål kundernes oplevelser i klart fokuserede touchpoints. Ofte som en del af kunderejsen. Jeres touchpoints er forretningskritiske punkter, som det er klogt at følge tæt.
Afdækning af nuværende og potentielle kunders vurderingskriterier og beslutningskriterier, således at eksekveringen ikke bliver bremset af manglende viden om kundernes præferencer.
At fastlægge din kunderejse, er en vigtig del af forståelsen af kundeoplevelsen og leveringen af gode produkter og serviceydelser.
Udnyt de store fordele i value proposition arbejdet, til at styre jeres produktudvikling, fokusere og kvalificere jeres marketingarbejde, samt effektivisere jeres salgsarbejde.
20 + års erfaring i BtB segmentet er din sikkerhed for at vi gennemfører projektet til tiden og med høj kvalitet. Præcist som aftalt.
Du oplever respekt for jeres situation og ikke mindst for jeres kunder. Dialogen med jeres kunder foregår på en konstruktiv og voksen måde.
Din undersøgelse afvikles på stabile og gennemprøvede systemer. Vores serverer og leverandører, leverer alle ud af europa. Det betyder, at dine data forbliver dine data og der er ikke nogen der "kigger med".
Formen er konstruktiv og pragmatisk. Vi finder altid en god løsning.
Afrapportering og tilbagemelding er engageret og aktiv. Der lægges op til forståelse og eksekvering.