Indsæt venligst kontaktdata, så vender jeg tilbage ASAP!
Jacob Tremmer • Direkte: 31 66 42 92 • Klik for at sende mail
• Om kundernes oplevelser
• Om jeres omdømme
• Om kunderejsen
• Om salgsarbejdet
Sparring til stukturen omkring Kunderejsen / Customer Journey og jeres Brand Touch Points
Måling af kundernes tilfredshed med jeres produkter, ydelser og kontakt til medarbejderne. Udgangspunktet er jeres mål, jeres værdier, jeres visioner, jeres value propositions.
Måling af kundernes oplevelser i kontakten med jeres professionelle rådgivere. Typisk ingeniører, konsulenter, teknikkere og andre hvor rådgivning er en vigtig del af ydelsen.
Måling af kundernes oplevelser i helt klart fokuserede touchpoints.
Afdækning af nuværende og potentielle kunders vurderingskriterier og beslutningskriterier, således at eksekveringen ikke bliver bremset af manglende viden om kundernes præferencer.
Din undersøgelse afvikles på stabile og gennemprøvede systemer. Vores serverer og leverandører, leverer alle ud af europa. Det betyder, at dine data forbliver dine data og der er ikke nogen der "kigger med".
Formen er konstruktiv og pragmatisk. Vi finder altid en god løsning.
Afrapportering og tilbagemelding er engageret og aktiv. Der lægges op til forståelse og eksekvering.